Βραχύς Χαλινός Πέους

Τι είναι ο χαλινός πέους και ποια είναι η λειτουργία του;

Ο χαλινός δεν είναι τίποτα άλλο από μια πτυχή του δέρματος, η οποία βρίσκεται στην κάτω επιφάνεια του πέους και ενώνει τη βάλανο (το κεφάλι του πέους) με την πόσθη (το δέρμα που καλύπτει τη βάλανο).

Ο χαλινός έχει λειτουργικό ρόλο, επιτρέποντας την πλήρη αποκάλυψη του πέους κατά τη στύση, βοηθώντας το παράλληλα να επιστρέψει στην αρχική του κατάσταση χαλάρωσης, μετά από αυτή.

βραχύς χαλινός πέους

Τι είναι ο βραχύς χαλινός πέους;

Ο βραχύς χαλινός του πέους σημαίνει ότι ο χαλινός δεν έχει το μήκος και την ελαστικότητα που χρειάζεται, προκειμένου το πέος να είναι σε θέση να επιμηκυνθεί πλήρως κατά τη στύση. Άμεση συνέπεια του βραχύ χαλινού, είναι η δυσκολία της πλήρους αποκάλυψης της βαλάνου, η οποία προκαλεί πόνο και κάμψη της βαλάνου προς τα κάτω.

Ποια είναι τα συμπτώματα που παρουσιάζει;

Ο βραχύς χαλινός μπορεί να προκαλέσει στον ασθενή τα παρακάτω συμπτώματα:

• Ελαφρά κάμψη του πέους σε στύση
  • Αίσθημα πόνου κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής επαφής
  • Μερική ή ολική ρήξη του χαλινού κατά τη διάρκεια έντονης σεξουαλικής επαφής, η οποία μπορεί να συνοδεύεται από αιμορραγία
  • Διάφορες λοιμώξεις, καθώς και βαλανοποσθίτιδα

Ποια είναι η θεραπεία;

Η ενδεικνυόμενη θεραπεία στην περίπτωση του βραχέως χαλινού είναι χειρουργική. Ο ιατρός πραγματοποιεί διατομή (αφαίρεση) του βραχέως χαλινού με τη χρήση laser, μονοπολικής διαθερμίας ή διπολικής διαθερμίας. Η επέμβαση πραγματοποιείται με τη χρήση τοπικής αναισθησίας και η συνολική της διάρκεια, είναι περίπου 10 λεπτά.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να χρειαστεί να γίνουν ράμματα, αλλά αυτό είναι πάντοτε σύμφωνα με την κρίση του θεράποντα ιατρού. Μετά την επέμβαση, ο ασθενής μπορεί να είναι σεξουαλικά ενεργός μετά από ένα διάστημα 15 ημερών, σύμφωνα πάντα με τις οδηγίες του ιατρού του.

Για να μάθετε πόσο κοστίζει η επέμβαση ή μια ενδεικτική τιμή, επικοινωνήστε σήμερα με τον  Χειρουργό Ουρολόγο Ανδρολόγο Ιωάννη Μπελημπασάκη.